poniedziałek, 27 stycznia 2014

Wystawianie faktur online - teraz to możliwe


Jestem właścicielem niedużej firmy, której podstawą działalności jest Internet. Często także jestem poza zasięgiem - i choć zabieram swój laptop, nie zawsze mogę korzystać z oprogramowania do fakturowania. Przez rok męczyłem się z tym, ale postanowiłem wreszcie zmienić program. A że konkurencja w tym zakresie jest spora, właściwie miałem ogromny wybór. Zdecydowałem się na program do fakturowania dostępny w serwisie inFakt. Nie była to spontaniczna decyzja. Nie była to nawet decyzja podyktowana warunkami cenowymi (a te okazały się bardzo korzystne). Po prostu tylko ta aplikacja pozwoliła na szybkie i proste wystawianie faktur, także poprzez smartfona. Dla mnie było to idealne rozwiązanie, ponieważ teraz wcale nie muszę włączać komputera, aby móc sfinalizować transakcję i przesłać dokument klientowi.

źródło zdjęcia: http://kobieta.wp.pl/kat,26323,title,Jak-w-prosty-sposob-zalozyc-firme-przez-Internet,wid,13966433,wiadomosc.html?ticaid=11218d

Wystawianie faktury, nawet na urządzeniu mobilnym, zajmuje dosłownie kilka chwil. Szczególnie, jeśli posiada się już sporą bazę klientów. Ale i dodawanie nowych kontrahentów zajmuje dosłownie kilka sekund, a trzeba znać tylko NIP - dane pobierane są z GUS.

Co więcej, bardzo podoba mi się to, że fakturę można spersonalizować, dodając między innymi swoje logo. Fajnie, bo wtedy dokument wyróżnia się wśród innych i ciężko go pominąć.

Jeżeli poszukujecie naprawdę prostego i przyjaznego programu do wystawiania faktur online, możecie sprawdzić aplikację, z której ja korzystam. Szybko przekonacie się, że nie ma lepszej.


5 komentarze:

Ja sama korzystam z tego typu programu już od dłuższego czasu. Dużym plusem jest to, że to nie tylko program, ale cała obsługa księgowa w pozostałych kwestiach związanych z prowadzeniem własnej firmy. Dowiedz się więcej i sprawdź sam.

Teraz wszystko, na szczęście, jest automatyzowane i oparte na działaniach internetowych. Za kilka lat to naprawdę bez komputera i łącza nic się nie osiągnie. Dobrym przykładem są wdrożenia erp, które teraz są elementem niezbędnym rozwijającego się biznesu. A jeszcze X lat temu nikt o tym nie słyszał :)

Ten komentarz został usunięty przez autora.

Samo wystawianie faktur czy to online czy normalnie to żaden problem i chyba każdy przedsiębiorca potrafi to zrobić. Ja dodatkowo korzystam z usług https://nfg.pl/ i jestem zdania, że takie rozwiązania są bardzo innowacyjne i zarazem potrzebne. Możemy otrzymać zapłatę za nasze faktury w ciągu 15 minut od momentu dostarczenia faktury.

Nie każdy jednak odnajduje się w takich sprawach, a przecież prowadzenie biznesu nie należy do najłatwiejszych rzeczy. W razie czego zawsze można skorzystać z doradztwa biznesowego oferowanego przez https://wzpartners.pl/oferta/doradztwo-biznesowe/

Prześlij komentarz

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More